Thursday, July 26, 2007

رمه ام گم شده است

و تو خود را دریاب
پیشتر ز آنکه کسی بر دلت زخم زند
ای دوست
تو را به خانه نمی خواهم
به خلوت تنهائیم بیا
برو آنجا که دلت جا ماندست
برو آنجا که شبی نیمه شبی
بهر هوس
بهر نیاز
غرق در ظلمت شب
در تجلی گه مهتاب
ز دستش دادی
برو و دریابش
....
آه ای صبا چون تو مدهوشم خود فراموشم من خانه بر دوشم من خانه بر دوش
من در پیش کو به کو افتادم دل به عشقش دادم حلقه بر گوشم من حلقه بر چوش
گر در کویش برسی برسان دی پیام مرا
دی چراغ رویت من ندارم دیگر تاب این شبهای سرد و خاموش
هرگز هرگز باور نکنم عهد و پیمان ما شد فراموش
ای جان من غرق سودای تو بی تماشای تو دل ندارد ذوق گفت و گویی
بی جلوه ات آرزویی حاصل بی تو در کار دل خود نگوید سرو آرزویی
شبها مرغ لب بسته منم دل شکسته منم تا سحر بیدارم سر به زانو دارم بر نخیزد از من های و هویی
بی تو سیل گل را چه کنم گل ندارد بی تو رنگ و بویی

4 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

رمه ام گم شده است

همه زندگی این نیست که کسی باشه که اونو نگارا محبوبا بخوونی و باهاش حرف بزنی
من تنهایی رو میدونم میشناسم و تمام جوانبش رو لمس کردم
اما به واقع همه تنهایی به این خلاصه نمیشه
اگه زمانی حس کردی خودت رو هم گم کردی و خودت هم با خودت نیست اون موقع بگو که تنهایی
تا قبل از اونکه همراهت رو پیدا کنی باید خودت رو محکم کنی
خودت رو بسازی و ببینی خواسته هات از خودت و اطرافت چیه
شعار بیخود نمیدم هیچ وقت
اما چیزیه که خودم تجربش کردم و بهش ایمان آوردم
تنها کسی که تا ابد برات میمونه خود حقیقی تو هست
هم نفس همراه و همگاه
شاید همون چیزی که گاه سایه خطابش میکنن

8:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

دیگه برای من کامنت نذار


یا اون کامنت رو پاک کن یا دیگه من نظرات تو رو تایید نمی کنم




همین

11:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
.
.
هیچ کس مثل من منو دوست نداره
این منم که همیشه پیش خودمم
مواظب باشیم خودمونو گم نکنیم وگرنه به آخر میرسیم
از این حرفت خیلی خوشم اومد
عالی گفتی
.
پستت هم جالب بود
پس برو پیداش کن
اونو دریاب
تا زندگیت بشه زندگی
بشه تجلی گاه نور و عشق
برو....
پیدا کردی به منم بگو خوشحال میشم

این بالاییه چه توپ پری داشت!!!

ممنون که پیشم میای
یاحق

12:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

بالایی منماااا
شوریده....مرسا

12:50 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home