Friday, July 20, 2007

پوکر

نمی دونم تا کی می خوام تنها باشم
تا کی می خوام از شب و تاریکی و سکوت و آسمون پر ستاره با یه ماه باریک یا آسمون تک ستاره با یه دونه ماه کامل کنار دریا توی نیمه شب لذت ببرم و خودمو گول بزنم
تا کی می خوام بعد از نیمه شب ها شب گرد خیابون های خلوت باشم
تا کی می خوام روی نن نی توی اتاق تاریکم بخوابم و موسیقی آروم و غمگین یا داریوش گوش بگیرم و شعرای روی در و دیوار اتاقم رو بخونم و اشک بریزم
تا کی می خوام دل خوش کنم به اینجا و نوشته هام رو زمزمه کنم
تا کی می خوام از درد لذت ببرم و آروم نشم و به خودم بگم اینجوری بهتر هست
....
آنهایی که می گریند یک غم دارند
و آنهایی که می خندند هزار و یک غم دارند
آره تنهایی یه درده و با معشوقه بودن هزار و یک درد
همه گیرشون سر زدنه
هیچکی نمی یاد واسه تو واسه نوشته هات واسه گوش دادن به آواز صدا و قلمت
همه میان تا تو هم بیای
یکی نیست که بیاد واسه نیومدن تو
چه سخته
چه رنج بزرگی

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

na .......... intor nist .
naa........
naaa.........
naaaa..........
naaaaa............

ham bodan bamashoghe darde o ham dar kenaresh bodan .....
gerye kon ....... behehs eteghad daram

7:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
خوبی؟
ووووووای دیوونه شدم من
دیروز که اصلا کامنتات باز نمیکرد
الانم یه ساعته گیر داده
ولش کن
حالا باز بگو ما واسه این میایم که تو بیای
.
اشک
غم
حرف زدن با ستاره
حس تنهایی
همیشه هست...تموم هم نمیشه
فقط گاهی به خاطر سنمون و حساس بودنمون بیشتر درکش میکنیم
پس خودتو ناراحت نکن و سعی کن باز هم قشنگ زندگی کنی و اینارو زیبا ببینی
بی خودی شعار نمیدم
درسته سخته منم زیاد نتونستم اما همون کمش هم واسم لذت داشته و داره
درضمن امیدوارم یه همدل نصیبت بشه تا بفهمی همون هزارو یه درد چه قدر شیرینه
.
من همیشه سر میزنم
و کل مطلباتو میخونم نه خط در میون
اگه هم سر نزنی بازم میام میتونی امتحان کنی
چون اینجا خونه ی دوسته
حرفها و احساشش اینجاست
پس قشنگه و خوندنی
ووووای چه قدر حرف زدم
شرمنده
موفق و عاااااشق باشی
فعلا
یاحق

11:26 AM  
Blogger sohrab ghavami said...

هر که مقرب تر است
جام بلا بیشترش می دهند
بابا من مال این دنیا نیستم به خدا
تو برای وصل کردن آمدی
نی برای فصل کردن آمدی
نه علی شریعتی هستم که خدا دوسم داشته باشه بدونه اینجایی نیستم ببرتم
نه صادق هدایت هستم که جرات اینو داشته باشم که بگم من منتظرت نمی مونم آخدا بنگ
به خدا یه نفر بیاد که حرفتو بفهمه برات کامنت بزاره بهتر از هزار تا کامنت بی خود و بی معنی هست

9:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
اون یه نفر نیومده؟
که حرفتو بفهمه؟
دوست عزیز هیچ کس تو رو کامل نمیفهمه اما میشه کسایی رو داشت که یه کم بفهمن قانع باش بابا....چرا اینقدر سخت میگیری؟
ارزش نداره
باشه
مال اینجا نیستی...منم نیستم
اما مجبوریم اینجا زندگی کنیم پس سعی کن یه کم اینجایی بشی تا بتونی کنار بیای
.
بی خیال
خسته ام
میترسم چیزی بگم که ناراحتت کنم
موفق و عاشق باشی
یاحق

6:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

اون قبلیه منم
اسمم ثبت نشده

6:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

9:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

.
.

پسر خوب

نبینم غم و غصه تو دل قشنگت باشه ها

نبینم اشک های قشنگت بریزه ها

تو یه پسر قوی هستی

با دل بزرگ

من اینو باور دارم



گفته بودی که نوشته های دکتر علی شریعتی رو روی در و دیوار اتاقت نوشتی

حق داری به اون نوشته ها نگاه کنی و اونا رو ده بار بخونی

واقعاً با معنا و قشنگن




.
.
.

11:04 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home