Wednesday, June 27, 2007

واسه بلف دیگه دیر شده پوکر باز دستتو خوندن

چقدر حرف بزنم از این مملکت خراب شده و دنیای لعنتی
همش غم درد غصه بدبختی گرفتاری فحشا بی معرفتی نامردی خود فروشی پست فطر دروغ تی دروغ دزدی آدم فروشی کثافت کاری دورویی مال حروم خوری بیکاری و جاکشی و .... !؟
خسته شدم خدایا من به خدا مال این دنیا نیستم تحمل ندارم دارم می ترکم دارم روانی میشم
دنیا و زندگی ارزونی خودت ما نخواستیم بکن و ببر
گاهی بابام از عاشقی و قدیم می گه و یه هو کلی شعر حافظ و شاهنامه رو از بر می خونه و دلی دلی می کنه شک می کنم و به خودم می گم یعنی بابامم آره ، راست می گن زندگی آدمو ماده می کنه ، تحصیل کرده دانشگاه شیراز انگلیس رفته ریاضی و ادبیات خونده با کلی کتاب و کلی زندگی و عاشق اونوقت می بینی انقدر زندگی بهش فشار آورده که دیگه چه می فهمه عاشقی چیه
هر چی بدبختی و بیچارگی هست مال ما نسل سوخته هاست مال ما برو بچه های انقلاب ما سنه 57 و 58 تا 64 و 65 مایی که عین موش آزمایشگاهی نفهمیدیم دبیرستانمون چی شد دانشگاه چیکار کردیم کار چیکار کنیم ازدواج چیکار کنیم چمیدونم چی بگم
من نه دردم عاشقیه نه بیکاری نه حقوق زن نه این چیزا به خدا گیرم ظلمه که یکی 2000 میلیار تومن بدهکار باشه و آزاد بگرده گیرم این مملکت و دنیا و این همه آدمای بدبخت و بی شعور و نادونه ، خدایا این مردم شور چیو می زنن به خدا قبر من توی حیاطمون باشه خیلی با صفا تر از اون قبر 6 میلیاردی توی قیطریه تهران هست به خدا هممون می میریم کی می خوایم بفهمیم ، به خدا حالی که من که با یه قدم زدن توی یه خیابون خلوت توی نیمه شب می کنم و با خدا و ماه و ستاره شعر می خونم و گریه می کنم کم از اونی که توی هتل 7 ستاره توی دبی با شبی 6 میلیون تومن با همه امکانات مشروب و سکس و دکتر و غیره و غیره می کنه نیست والله بالاتر هم هست نه اینکه چون نچشیدم می گم ولی به خدا تو اون شرایط نه به اون مطلوبی ولی بازم مطلوب بودم و می دونم که والله هیچ فرقی نمی کنه
خوشبختی تو دل آدمه دل آدم که شاد باشه خوشبخته حالا می خواد تو کلبه فقیرانت باشی می خواد تو .... اسمشم بلد نیستیم
آخه یکی نیست بگه اون هیتلر یا اصلا" جرج بوش که این همه دنیا رو مال خودشون می دونن و ظلم می کنن می خوان به کجا برسن یکی نیست بگه مایی که رو نفت خوابیدیم چرا باید بنزینمون سهمیه بندی باشه که کلی آدم به خاطر چار لیتر ذخیره زندگیشون و همه چیز و کارشون بره تو هوا یا منی که سرم شکسته و می خوام برم دکتر یه هو به خودم بیام ببینم ناخواسته وسط بلوار تو ترافیک تو صف بنزینم احمقا نمی فهمن که خانه از پای بست ویران است یه باک هم پر کردی واسه چار روزت بعدش چی ، دنیا دست یه مشت پولدار و سیاست مدار گنده هست و همه نوچه های اونا و با ساز اونا می رقصن
فقط یه چیز می گم از بین خیلی از همون چیزایی که خودتون می دونید و نظر هم نمیدم ، رئیس قوه قضائیه با 14 تا بچه که 11 تا پسر و 3 تا دختر رو تو سنای بین 16 تا 21 شوهر داده آقای شاهرودی هست
همین
وسط این گیر و ویر هم هی زنها می گن ما در طول تاریخ بهمون ظلم شده و انجمن حمایت از زنان رو دارن و می گن حق طلاق هم باید با ما با شه و ما الیم و ما بلیم ، یکی نیست بگه اگه مردی بیا برو سربازی بیا تو خرج شوهر و بچه بده تو بیا برو خواستگاری بهت گیر خونه و ماشین و هزار تا چیز دیگه بدن ، منی که با همکلاسیم میرم واسه کار و هر دو یه جور معلومات داریم اونو می گیرن چون با 150 هزار تومن وای میسه کار می کنه آخه دختره نمی خواد خرج زن و بچه بده فقط خرج آرایشش در بیاد بسه نمی خواد خونه و ماشین بخره نمی خواد سربازی بره تازه همون الاغ هم واست ناز می کنه ، خودشون همه غلطی می کنن بعد می گن پسرا سوئ استفاده کن هستن الن بلن نمی گن کل بدبختی و آتیشا از سر اونا بلند میشه شلوار پاچه کوتاه می پوشن هزار جور آرایش می کنن آستیناشونو بالا می زنن سینشو لوند و برجسته می کنن و باسنشو قلمبه می کنن مانتو کوتاه می پوشن هزار جور اشوه و ناز هم می کنن بدبخت پسرا رو کف می کنن توقع دارن پسرا فقط نگاشون کنن و لذت ببرن و تقوا پیشه کنن، تو فیلم نقاب درست و زیبا گفت ( جنس ضعیف کدومه دیگه جنس ضعیف در واقع ماییم که تو جامعه همه کارا رو می کنیم هر چی سگ دو زدن و بدبختی و بیچارگی هست مال ماست اون وقت می گن در طول تاریخ به ما ظلم شده و ما خواهان حقوق برابر هستیم یکی نیست بگه حقوق برابر می خوای برو خرج زندگی بده برو سوفور شهرداری بشو برو فاضلاب پاک کن)، من به حقوق تساوی زن اعتقاد دارم به حق طلاق طرفین به ظلمایی که در حقشون واسه زندگی و فرزند و غیره معتقدم اما چرا مهریه چرا دختری که خودش عاقله بالغه با شعوره درس می خونه کار می کنه دنبال یه تکیه گاه هست و می خواد آیندشو تضمین کنه ، آره همه جا یه جورایی ظلم هست و همیشه مال آدمای بدبخت هست . پست فطرت پلیس یه مشت زن بیوه رو گرفته و همه رو از دم صیغه این و اون کردن با اسم اسلام و کار ثواب که اسمشونو بزارن خواهر نمی گن مسلمون که هیچ ایرانی که هیچ کدوم بابای امریکاییی و اوپایی بی غیرت خواهر و مادر خودشو می فرسته اینجا بعد هم می ندازنشون تو خیابون که گیر بدن به یه مشت پسر بیچاره که هی بگیرنشون و بکننشون تو بازداشتگاه و هزار هزار ازشون پول بچاپن بعد هم از پول بیت المال مردم خاک بر سر سوار ماشینای آنچنانی بشن و اسم خودشون بزارن پلیس و قاضی و مبارزه با فساد اجتماعی و هزار جور قرطی بازی دیگه ، به دخترا و کله گنده ها که گیر نمی دن چون جلوشون ناز می کنن و اشوه میان اونا هم که یه مشت دهاتی و از پشت کوه اومده هستن و ندید پدید زود خر میشن و فکر می کنن الان تو بهشتن تازه اگه گیر بدن دیگه چه جور پسرای بدبخت رو بگیرن که پولشون در بیاد ، یکی نیست بگه والله این همه فاحشه و معتاد و دزد همه دخترا و زنا و پسرای خودتونن ، از اون برهمسایت می گه هر وقت می خواید برید رو پشت بام بیاید زنگ بزنید اطلاع بدید کسی تو حیاط ما نباشه اون وقت دختراش ساعت 10 شب یواشکی از ماشین دو تا پسر با پژو زود می پره پایین و میره خونه و ادعای نجابتشون هم میشه اگه پدر و داداش با غیرت و تعصبی داشتن اگه مادر سبک و بی حیایی نداشتن هیچ وقت اینجور نمی شد
اگه بخوای معاف بشی انقدر اذیتت می کنن انقدر باید جلو یه مشت آدم بی سواد دهاتی زبون نفهم هیچی نفهم پست فطرت گدا معتبر که همون ژاندارای تو کوه خدمت کرده ندید پدید هستن که با هزار جور زیر آب زنی و تشویقی به اینجا رسیدن خواهش و تمنا کنی تا بعد از اینکه اندازه یه سربازی رفته دووندنت معافت کنن یا باید بری خدمت روانی بشی چون نمی تونی جلو یه مشت آدم بی شعور سر خم کنی و مردیت رو بگیرن یا باید بری لب مرز که شبا عقرب و مار داره و از ترس تا صبح دورت رو بپایی صبح ها هم تا شب از گرما و از ترس هزار جور مین و خمپاره خنثی نشده زیر آفتاب گرم و سوزان رژه بری ، دخترا درد زایمان دارن و با هزار جور لاشی بازی بهشت زیر پاشونه ما درد روحی و روانی داریم و با هزار جور بدبختی اخرش فحش بالای سرمونه ، دو سال با بهترین لحظه های زندگیمون بازی می کنن و از درس و کار و زندگی و پیشرفت و ادامه تحصیل و همه آرزوهامون دورمون می کنن تا بعدش یادمون بره چی بودیم و چی می خواستیم بشیم
....

11 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

نمی دونم بازم دل حکم کردم و به دلم باختم یا بلف زدم و شلم شدم یا چیپ بالا خوندم و دست پوکرمو لا دادم
اما اینو خوب می دونم که من اینجایی نیستم و شمعم داره الکی اینجا می سوزه

8:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام

از حضورت ممنون

ولی نظرت مبهم نوشتی
و من متوجه نشدم منظورت چی هست
اگه مهمه برام توضیح بده
و اگه توی وبلاگ نمیشه با ایمیل

موفق باشی

4:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

koli comment gozashtam hamsh parid.
faghat ino begam ke hame ma nasle sokhteim mai ke to dahe 40 bedonya omadim niz nasle sokhjteim. mage ma chididm bejoz jango badbakhti?

8:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

سلام دوست عزیز
خیلی وقتا منم احساس تو رو دارم و حس میکنم دارم خفه میشم اما تنها یاد خداست که آرومم میکنه و باعث میشه بتونم تحمل کنم.


راستی، ممنون که به من سر زدی اما معنی اون همه علامت سوال رو نفهمیدم

پاینده باشید

9:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

مدينه گفتي و كردي كبابم
ولي ديگه خيلي زيادي كردي كبابم
ضمنا درشت تر بنويس كه چشممون چهارتا نشه

12:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
منظورتونو از کامنتها نفهمیدم
یعنی چی؟
من منتظر شما بودم؟

به هر حال از اینکه یر میزنید ممنون
اگه میخواین لینک بشین خوب میگفتین


موفق باشید
به روزم
یاحق

4:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
نمیفهمم چی میگید
اگه براتون ایمیل نزدم چون فکر میکردم ناراحتتون میکنم این یعنی عشق رو نمیفهمم؟
اگه اونقدر منتظرم که ارزو دارم یه بار از دور هم شده ببینمش یعنی عشقو نمیفهمم؟
چه قدر تحقی بشم؟
بس نیست؟
چه قدر تنها باشم؟
چه قدر واسه یه لقمه نون اینور و اونور برم آ خرش مجبور بشم کارمو ول کنم چونن.....چه قدر؟
سخته به خاطر دوستات که شدن بخشی از دلت بیای اینجا اونم با بدبختی اونوقت اینحرفا رو بشنوی.....سخته


نمیدونم چی بگم
هر چی دوست دارین بنویسین
ناراحت نمیشم فقط باور میکنم توی این دنیا هیچ کس حسم نکرد
یا حق

11:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
خوندم
اما....
جدی موندم چی بگم؟
اینا اگه گلایه بود چرا اینجوری؟
چرا فقط یه طرف قضیه
اگه حق طلاق میخوان نه اینکه هر غلطی دلشون خواست بکنن چون یکی هست که باید طلاق بگیره وگرنه مجبوره هزار جور هرزگی واسه شوهرش بکنه
مهم این نیست کی مظلومه مهم اینه که حقیقت دیده بشه
تو که درد سرکوفت خوردن تو دادگاه رو نچشیدی تو که نمیدونی یه روز کامل از این اتاق به اون اتاق باید بری تازه اونوقت بهت میگن 3 میلیون بده کاری میکنم پیش مادرت باشی 3 میلیون بده کاری میکنم بچه هات بیان پیشت
نمیگم حق باماست یا مردهاست
نمیگم کی سختی بیشتر میکشه
بدبختی من ندیدن و بسته شدن چشمهاست وگرنه هر دو گروه مرد و زن یه جور سختی نه یکی بیشتر نه یکی کمتر

بسه دیگه داغ دلمو تازه کردی

من دیگه برم
یاحق

10:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

4:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

be nazaram bayad zad bar table bi ari!!!

12:13 PM  
Blogger Unknown said...

hala delet pore chera be khanooma enghadr bado birah migi ?/
manam delam pore
hame deleshoon pore
hamamoon darim TAHAMMOL mikonim ...
man az marda chizaee didam ke age barat begam miterekiiiii!
pas yek tarafe ghezavat nakon...

10:32 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home