Sunday, May 20, 2007

شیرین

چشمان به راه مانده مادرم مانند بارانی سیاه می بارید
شاید می دانست که نگاهش دیگر فروغی برای روشن کردن زندگیم ندارد
شاید می دانست که پناهگاه رویاهایم همه و همه به ویرانه هایی مبدل گشته
و دیگر مروارید چشمانش نمی تواند زینت بخش ویرانه های آرزوهایم باشد
و او در آن کنار زیر درخت بید با لبخندی وحشت زده و چشمانی بی سو چشم دوخته بود به بدن خسته آرمان هایم
و من دیدم فرو ریختن تک ستاره های چشمانش در عمق سیاهی که برای من به ابتذال کشیده شده بود
....
انسان سه راه دارد
راه اول از اندیشه می گذرد که این والاترین راه است
راه دوم از تقلید می گذرد که این آسان ترین راه است
راه سوم از تجربه می گذرد که این تلخ ترین راه است
مهمترین مسئله و تصمیم زندگی انسان زمانیست که
چیزی را از همه مهم تر بداند
و زندگی هر کسی زمانی آغاز می شود
که جهات زندگی خود را تعیین می کند

15 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

اندیشه
تصمیم
ابتذال
مادر
....

2:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام
ما اومدیم

5:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

مادر
.
اشک چشمهایش هیچ گاه کهنه نمی شود
نمی دونم اما هر وقت تا ته نا امیدی رفتم
هر وقت حس کردم دیگه آخر خطه
اشکهای مامانم نجاتم داده
واسه من همیشه تازه هست
.
اون سه راه جالب بود
.
جهات زندگی من اینه: عشق
خدا
زندگی
همیاری
.
همش یکی شد نه؟
.
به روزم
خوشحال میشم بیاین
موفق باشین
یاحق

5:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

mamnoonam doostam ke gozashti.
kheili khoshhal shodam
mesle hamisheh mamnoon

rasti dar morede oni ke azat porsidam yevaght shoma ehsase kambood nemikoni inghadr kam tavaghoyeee :D

10:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

هوالمحبوب
ممنون که سر زدین

6:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

و من دیدم فرو ریختن تک ستاره های چشمانش در عمق سیاهی که برای من به ابتذال کشیده شده بود
..........

چهارشنبه میام
خوش باشی و شادشاد
نگار

5:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

................................. با لبخندی وحشت زده و چشمانی بی سو چشم دوخته بود به بدن خسته آرمان هایم
و من دیدم
.........

فک کنم هر بار که متنتو بخونمو بخوام کامنت بذارم دلم طاقت نیاره و از تبکه های خودش واسه خودش کامنت بذارم
........
شایدم یه چی واسش پیدا کردم
بازم میام
واسه یه پستم هنوز نظر ندادیا
حتی اگه آهنگشو دانلود نکردی نظرتو بده
خب
شنبه میام
فعلا
خوش باشی و شاد شاد
نگار

4:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

هوالمحبوب
بروزم

4:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

تازه امروز، اولين روز از باقيمانده ی عمر من است

8:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

دیگر حتی فرصت دروغ هم برایم باقی نمانده است
وگرنه چشمانم را می بستم
و به آوازی گوش میدادم که در آن دلی می خواند
من تو را
او را
کسی را دوست می دارم
..............

اینو از وبلاگ مشق عشق خوندم
خیلی خوشم اومده
من تو را دوست میدارم (اسم وبلاگم )

نمی خوای پست جدید بذاری
میخوام برما
اون موقع دیگه نگار نداری واست کامنت بذاره ها گفته باشم
منتظرم
خوش باشی وشادشاد
نگار

10:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

باز هم سلام
فکر کردم به روزید
مهم نیست ما که همیشه مزاحم میشیم
اومدم دعوتتون کنم بیاین
یه آپ دیگه
خوشحال میشم تشریف بیارین
.
موفق باشید
یاحق
.
.
زندگی را از برای تو
و تو را چون زندگی بخشی
دوست دارم

8:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

باز هم سلام
فکر کردم به روزید
مهم نیست ما که همیشه مزاحم میشیم
اومدم دعوتتون کنم بیاین
یه آپ دیگه
خوشحال میشم تشریف بیارین
.
موفق باشید
یاحق
.
.
زندگی را از برای تو
و تو را چون زندگی بخشی
دوست دارم

8:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

--az kodum rah beram behtare?
-- az in rah beri ye khari hast lagad mizane az un rah beri ye sagi hast gaz migire...
-- jedi? pas khube bargardam
-- fekre khubie! baladi ba khers bejangi?

11:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

rah ha bishtar az darehaa migzaran...unjaii ke kuhhaa daran be ham mipeyvandan...ya az damaneha...yejuraii noghte zaf ha...rah ha kam pish miad az gholleha begzaran...

11:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

goft mara dolate no rah maro ranje masho
zanke man az lotf o karam suye to ayande shodam...

filme mokaab o didin? akharesh mifahman ke age tu hamun khune avali munde budan nejat peyda karde budan?

11:38 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home