Friday, March 30, 2007

ای برده امان از دل عشاق کجایی برخیز که داد از من بیچاره ستانی

همه واسه زندگی یه سری دلائل دارن و نهایت می خوان لذت ببرن و به آرامش برسن
من یه پله بالاتر رفتم و به این نتیجه رسیدم که حتی به خودم می گم که به آرامش برسم یا لذت ببرم که چی بشه
خدایا من به پوچی مطلق رسیدم
آخر خط .... خودکشی
یه سری اعتقادات که خودم ساختم و بهشون ایمان دارم و نه خدا رو قبول دارم و نه هیچ چیز دیگه
آدم یه موقع یه گناه می کنه یه گناهی که شاید از نظر هیچکی حتی طرف مقابل گناه نباشه شاید حتی خنده دار هم بیاد آره شاید واقعا" هیچی نباشه ولی یه خود خواهی یه دعوا خود آدم با خودش هست درگیری که جسم و روح با هم مستقیم دارن و عقل این وسط بی طرفه فهمشم واسه دیگری سخته ولی هست واقعیت داره
که شاید بشه گفت گاهی متاسفانه پای یکی دیگه میاد وسط و ناخواسته اونم گرفتار می شه اما تا بخوای برای اون حالی کنی اون اتفاقه افتاده که نباید می افتاده و تو خودت رو مقصر می دونی
وقتی می شینی با خودت حساب دو دوتا می شه چهار تا رو می کنی می بینی خودت پیش وجدان خودت ناراحتی
هر چقدر هم طرف مقابل که تو هستی یا اصلا" خدا بیاد پایین و بگه فایده ای نداره و این وجدان بد جور عذابت میده
نه می تونی برگردی و نه می شه برگردی و نه می تونی بری و نه میشه بری
باورها و اعتقادات خودت رو خراب کردی و پای یکی دیگه هم کشیدی وسط هم عذاب وجدان واسه طرف داری هم شرمسار پیش خودت
اینجا نه خدایی هست نه طرف مقابل و نه هیچکس دیگه خودت هستی و خودت
با هزار بار معذرت و گذشتن سال ها و هیچ جور اون زخم اون حکی که روی مغز شده پاک نمی شه آخه مغز بی شعور هست و یه کامپوتر بزرگه که فقط دستور می گیره و تحلیل می کنه و جواب می ده از عشق و احساس بویی نبرده و هیچی روش پاک نمی شه
کاش مسلمون بودم و بعد از گناه می رفتم توبه می کردم و مجازات میشدم یا مسیحی بودم و می رفتم پیش راهبه و اعتراف می کردم یا .... و آروم می شدم
اما وقتی خودت یه سری اعتقادات رو برای خودت ساخته باشی و بهشون ایمان داشته باشی و یه هو بزنی زیره همه چی یه هو همه چی به گا بره با دست خودت به فاکشون بدی اونوقت باختی و همه چی خراب شده و باید از اول شروع کنی که خدا کنه دیر نشده باشه
بحث سره توبه نیست و نمی گم ترک گناه سخت نیست اما پشیمونی آدم رو روانی می کنه
بحث سره بی وجدانی یا خیانت یا نامردی یا حتی پشیمونی و .... نیست بحث سره یه کار شاید اشتباه هست که بر خلاف باورهات بوده و بد بوده و داره اعصابت رو خورد می کنه
اگه نگی نامردیه و فکرت اذیتت می کنه اگه بگی بدبینی میاره و زندگی اذیتت می کنه

نمی دونم من دارم اشتباه فکر می کنم و معنی زندگی رو بد فهمیدم یا اینکه واقعا" زندگی اینه
جون بکنی و بدوویی و پول در بیاری و خونه و ماشین بخری بعدم جونت بالا بیاد و تلاش کنی نگهشون داری یا بهترشون کنی یا تلاش کنی واسه یه لقمه نون بره پایین و بعدم تلاش کنی واسه اینکه همون لقمه نون بیاد بالا و .... داره حالم به هم می خوره از خودم و مردمی که خداشون بعد از تلاش واسه شخصیت و تحصیل و ثروت و غیره و غیره همون یه تیکه گوشت میون دو پا هست

دلم یه ماشین استیشن بزرگ می خواد که توش کتاب بفروشم یا قهوه درست کنم و بفروشم یا .... و این شهر و اون شهر بگردم هم دوره گردم و هم خرجمو در میارم و هم می گردم وحال می کنم و هم مطالعه می کنم و هم .... و خلاصه زندگی می کنم البته یه اهل دل هم پیدا بشه حرف نداره
دلم یه دوست دختر خوب مي خواد
یه دختر پاک و خوب و معصوم و مهربون که یه عمر با هم زندگی کنیم
یه دختر اهل دل و احساساتی که باهاش شریک بشم
اهل مهریه و جهیزیه و این حرفا نبستم
می خوام مثل دو تا دوست که نه به خاطر دانشگاه یا کار یا چیزای دیگه مجبور شدیم با هم خونه بگیریم و یه مدت همو تحمل کنیم که به خاطر عشق و دوست داشتن قراره با هم لذت ببریم
تعهد ببندیم و وفادار بمونیم
مهم نیست که کی چه جوری فکر می کنه
مهم اینه که من فکرم بر اینه که باید حجاب کامل رعایت بشه و من می خوام زنم چادری باشه و فقط واسه من لخت بشه و آرایش کنه و برقصه و .... و باید مال منی باشه که بهش تعهد دادم و وفادارشم
مهم نیست که همه می گن ارتباط قبل از عروسی باید چه جور باشه
مهم اینه که من نظرم بر اینه که چه پسر و چه دختر باید باکره باشن و نه فقط سکس که عشق بازی هم باید بار اول با اونی باشه که قراره یه عمر باهاش باشی و حتی نیاز عاطفی

4 Comments:

Blogger sohrab ghavami said...

.... من مال این دنیا نیستم

8:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

salam
agha mehdi sale now ham bar to mobarak

4:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

اتفاقاً تو مال همین دنیایی

.
.
.
آقای محترم

اینجا جای زن پیدا کردن نیست

اما

اگر فقط حرف دله

،

اشکال نداره

10:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

دلت اول بايد از اعماق وجود خدا را بخواد اگه به اون رسيدي مطمئن باش به همسر ايده آلت ميرسي

12:57 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home